miercuri, 23 mai 2012

MyTop

Concursul Eurovision este in plina desfasurare. Intotdeauna am fost entuziasmat de tot ceea ce inseamna acest concurs si am stat cu ochii pe intreaga pregatire. Ba, mai mult de atat, cand eram mai mic, imi faceam un top al meu si in seara concursului notam punctele pe care le primeam de la celelalte tari. Romanii din Spania voteaza mereu Romania (12 points goes to Romania). Si in rest nu prea...2,3,4,5 puncte.
Anul acesta se poarta euphoria (Loreen, Suedia), pariez pe aceasta melodie. Nu stiu de ce...dar imi place, merge.
Anul acesta se mai poarta povestile; Alba ca zapada (Cipru cu "la la love")


Grecia, cu toata criza lor, vor sa castige. Melodiile lor au prins mereu la public (de la Elena Papirizou la cea numita Eleftheria Eleftheriou - foarte sugestiv si interesant acest nume - cu al ei aphrodisiac).


Foarte interesanta si miscarea rusilor cu cele 6 domnisoare trecute de varsta a doua. La capitolul "amuzant" au punctat foarte bine, nu stiu daca si la celelalte capitole.
Daca anul trecut a castigat o melodie dansanta, anul acesta am o presimtire ca va castiga una mai lenta, cu un mesaj profund. (gen Islanda - Never forget).


My 5 Top pe care il propun pentru acest an este:

1. Loreen - Euphoria (Suedia)
2. Greta Salome & Jonsi - Never forget (Islanda)
3. Eleftheria Eleftheriou - Aphrodisiac (Grecia)
4. Mandinga - Zaleilah (Romania)
5. Soluna Samay - Should've known better (Danemarca)

Dar tot ce ne ramane sa facem este sa asteptam marele vot al europenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu