miercuri, 28 martie 2012

Ne-am pierdut virginitatea

NA! Am facut-o si pe asta. Am fost la Zuuuuuuuuuuuuuuuuumba! Dance, dance, dance or die. De fapt e dance pana die. Mori de bucurie si iti doresti sa repeti aceasta experienta. Transpiri de te iau toti dracii, dai jos toxine, kilograme in plus sau iti cresti masa musculara, uiti de probleme si de tot stresul cotidian. Si mai vrei. Dansul ar trebui trecut in categoria drogurilor: odata ce ai gustat din aceasta placere, devii dependent.
"Dansul este puţină nebunie care ne face tuturor mult bine!"Edward Demby
Ne face bine, atat fizic cat si psihic. 
Miscari potrivite, atentie cuvenita pasilor. Devii senzational!
Zumba??!!! Ce este zumba?! Cui se adreseaza? Ce implica zumba?
Energie, forta fizica, implicare. Placerea dansului impreuna cu multe miscari de fitness si aerobic, acestea sunt ingredientele pentru un stil de viata sanatos.
Vals.Tango.Salsa.Samba, samd. Coregrafii care par la prima vedere complicate, dar care nu sunt grele. Si nu te poti opri, chiar daca "mori" acolo. Nu te lasa Paul. NU.NU.NU. El reprezinta motivatia intruchipata. Pentru el nu exista efort suficient si transpiratie suficienta.
In plus, te bucura si mai mult sa vezi cateva zeci de persoane care se straduiesc foarte mult si care danseaza intr-un sincron perfect. 
Nu exista limite de varsta, inaltime, greutate, culoare a parului. Cu totii se aduna acolo pentru a se distra, a dansa, a tipa....destresare totala. Cel putin asa am facut eu. Si am si rassssss....multttttt, avand in vedere ca era prima mea experienta de genul si eram destul de stangaci.




Multumim, Paul
Semnat - Victor, Laura si Cosmin.


2 comentarii:

  1. Bine aţi venit printre noi la ZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMBAAA!!! (Cosmin a re-venit!) Dom'le, dar ce impact a avut descătuşarea de energie de ieri, cât entuziasm a născut şi câtă încântare! Ştii ce apreciez cel mai tare la ce ai scris? Sinceritatea reacţiei, plus faptul că ai văzut/trăit din prima toate lucrurile naturale care fac zumba să fie atât de faină: râsul, destresarea, mişcarea, lipsa criticilor, veselia aceea contagioasă, sincronul şi urlatul!! "Dance, dance, dance or die. De fapt e dance pana die." e destul concludent! Episoade de zumba şi mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Multumesc. Intr-adevar, Cosmin a revenit. Asta e doar inceputul. Cu siguranta voi reveni! :)) Mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere